photo 2023 07 16 02 39 26 مسابقه تصویرسازی

مسابقه تصویرسازی هنر، تصویر، کودک

رویداد: مسابقه تصویر سازی هنر، تصویر، کودک
برگزار کننده: استودیو دیزاین عباسی
داوران: سهیل صالح، الهام صبری

استیتمنت:
تصویرسازی به واسطه طراحی خوب خواننده را با اشتیاق بیشتر به تجسم بهتر داستان رهنمون می‌سازد که آن را بهتر درک نماید و داستان در ذهن خواننده به طور شفاف و بهینه ثبت و نگاشته شود. بدین منظور برای یافتن استعداد‌های نو و خلاقانه تصویرگران، مسابقه‌ای طراحی شد با موضوع تصویرسازی که در روز 24 تیر الی 27تیر در خانه فرهنگ خزانه با عنوان ماهی سیاه کوچولو که یکی از داستان‌های کودکان نوشته صمد بهرنگی نویسندهٔ تبریزی است، برگزار گردید. داستان ماهی سیاه کوچولو با تصویرگری فرشید مثقالی منتشر شده است. این قصه در مورد ماهی کوچکی است که به عشق دیدن دریا خطر می‌کند و سفری دور و دراز را با تجربه‌های متفاوت برای رسیدن به رهایی آغاز می‌کند. ماهی سیاه کوچولو کتاب برگزیده کودک در سال ۱۳۴۷ است.

در این فراخوان حدود 40 تصویرگر شرکت کردند که تصویرگری‌های 23 نفر به مرحله نمایش نمایشگاهی رسید، تمامی تصویرگران، دانشجویان رشته گرافیک بودند. این مسابقه توسط استودیو دیزاین عباسی، جناب آقای محمود عباسی طراح و هنرمند و با داوری جناب آقای استاد سهیل صالح و سرکار خانم الهام صبری برگزار گردید.

مسابقه تصویرسازی

استودیو دیزاین عباسی

مسابقه تصویر سازی

مسابقه تصویر سازی

  هنر مشارکتی (Participatory Art)

درود، به وب‌نوشت من خوش آمدید. دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی(دیزاین) صنعتی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی هستم و در زمینه طراحی محصول و متمرکز بر فرنیچر دیزاین فعالیت می‌کنم. داده‌های رایانامه، شماره تماس و پیوندهای دیگر در اینجاست. همچنین انتشار و بازنشر محتواها و تصاویر آزاد است و از اینکه در انتهای نوشتاری که باز نشر می‌کنید به منابع اشاره شده از شما سپاسگزارم.

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023