طراحی میز ناهار خوری

طراحی میز: عمیق همانند میز ناهارخوری

طراحی میز: عمیق همانند میز ناهارخوری. هنگامی که طولانی مدت در پشت این میز نشسته‌اید و بدان خیره شده‌اید همچون پرتگاهی شما را به درون می‌بلعد.

Arch2o Duffylondon Abyssdiningtable 03 طراحی میز

این شعار و هدفی است که طراح به واسطه بهره‌گیری از لایه‌ها و سطوح فشرده بر هم با متریال شیشه، پلکسی گلس و چوب در خلق این محصول قصد خیره نگه داشتن مخاطب را در هنگام استفاده از آن داشته است. نه تنها به این عمق از لحاظ عناصر و المان‌های بصری بلکه از دیدگاه قیمت نیز قابل تامل و بررسی است این پرتگاه با قیمت 28500پوند برای یک میز ناهارخوری به فروش می‌رسد همچنین معیاری است برای بررسی عمق جیب شما!

طراح محصول کریستوفر دافی که دانش‌آموخته طراحی محصول از دانشگاه برایتون است از مفاهیمی همانند گرانش، توهم و هندسه برای خلق آثار و محصولات خود بهره می‌برد. به دلیل اینکه این محصولات توسط تیمی از طراحان، صنعتگران و تولید کنندگان تولید می‌شود از قیمت بالایی برخوردار است. فرم‌ها و لایه‌بندی سطوح نمایانگر لایه‌های زمین‌شناسی و ترکیب آن در کنار دریاست به گفته استودیو طراحی دافی لندن طراحی این محصول به مدت یکسال توسط تیم طراحی طول کشیده است.

طراحی میز ناهار خوری

طراحی میز ناهار خوری
طراحی میز ناهار خوری
طراحی میز ناهار خوری
طراحی میز ناهار خوری
طراحی میز ناهار خوری
  آلبرتو بوری

درود، به وب‌نوشت من خوش آمدید. دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی(دیزاین) صنعتی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی هستم و در زمینه طراحی محصول و متمرکز بر فرنیچر دیزاین فعالیت می‌کنم. داده‌های رایانامه، شماره تماس و پیوندهای دیگر در اینجاست. همچنین انتشار و بازنشر محتواها و تصاویر آزاد است و از اینکه در انتهای نوشتاری که باز نشر می‌کنید به منابع اشاره شده از شما سپاسگزارم.

2 دیدگاه برایطراحی میز: عمیق همانند میز ناهارخوری

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023