مبلمان اداری

مجموعه مبلمان اداری بی نهایت

مجموعه مبلمان اداری بی نهایت:

آنتونیو سیتِریو با کارنامه‌ی درخشان و پرباری که چه به لحاظِ کمّی و چه از نگاهِ کیفی دارد، بی‌تردید، یکی از نام‌های نخستِ طراحی مبلمان اداری در عرصه‌ی جهانی به شمار می‌رود. طرح‌های مبلمانِ سیتِریو، افزون بر آنکه از دیدگاه بصری، بسیار هنرمندانه و چشم‌نواز طراحی شده‌اند، از نگرگاهِ فنی و مهندسی نیز، هر یک نوآوری ممتازی در صنعتِ تولیدِ مبلمان به شمار می‌روند.
وی با انبوهِ فراورده‌های خود، از جمله گونه‌های متمایز صندلی‌های اداری، میزهای کار، سیستم‌های قفسه‌بندی، بایگانی و …، نوعِ نگاه به کار را در فضاهای اداری امروزی دگرگون نموده است.
از جمله طرح‌های سیتِریو برای سیستم‌های قفسه‌بندی، مجموعه‌ی ترکیب‌پذیر «بی‌نهایت»، که در سال 2004 برای شرکت ایتالیایی فلکسفرم طراحی شده است، شایانِ توجه است. این مجموعه، چنانچه از نامش برمی‌آید، بی‌نهایت گزینه‌ی ترکیب‌بندی به کاربران ارائه می‌کند و از انعطاف‌پذیری و گونه‌گونی تحسین‌برانگیزی برخوردار است.

مبلمان اداری

این مجموعه‌ی فلزی از طیفی از واحدهای پایه با ابعاد گوناگون تشکیل شده که با پوششِ رنگِ اپوکسی، جلوه‌های رنگین متفاوت یافته‌اند. طراح/کاربر می‌تواند پس از برپایی ساختمانِ سیستم، بنا به سلیقه و نیاز خود، فضاهای خالی را با درپوش‌ها و جعبه‌هایی مکعب‌شکل که نقش کشو را به خوبی ایفا می‌کنند، پر کند و آرایشی چشمگیر و نیز کارامد بیافریند که همواره نیز از قابلیتِ تغییر و توسعه برخوردار است.

این سیستم‌ها افزون بر فضاهای اداری، گزینه‌ای شایسته برای مبلمان و دکوراسیونِ فضاهای خانگی امروزی به شمار می‌روند.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

مبلمان اداری

مجموعه مبلمان اداری

مجموعه مبلمان اداری
پژوهش و برگردان: ایمان آزادگان

  طراحی میز: عمیق همانند میز ناهارخوری

کارشناس ارشد طراحی صنعتی و پژوهشگر طراحی مبلمان. (*تمامی حقوق این نوشتار برای ایمان آزادگان در استودیو دیزاین عباسی محفوظ و باز نشر آن با ذکر منبع و لینک آزاد است.)

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023