طراحی و ساخت مبلمان چوبی

مبلمان چوبی بزرگ، فراخ و گسترده با پالت‌های چوبی بازیافتی

مبلمان چوبی بزرگ، فراخ و گسترده با پالت‌های چوبی بازیافتی

چگونه می‌توان بدون بهره‌گیری از مواد (متریال) اولیه گرانبها، لذت بی‌نظیر ساختن و خلق کردن را جشن گرفت؟ این نخستین پرسشی بود در ذهن طراح (دیزاینر) آنتون برونبرگ که به خلق نشیمن ساخته شده از تخته‌های چوبی بازیافتی منتهی شد با نام “دزد پالت”.

Furniture Design

آنتوان طراحی است با پیشینه ساخت محصولات چوبی، طراحی مبلمان و طراحی مفهومی و به دلیل گرایش طراح به احجام، دیدگاه مفهومی و هنر، اثر ساخته شده نگاهی هنرمندانه است به نشیمن و بی شک خلق یک اثر هنری است تا یک محصول کاربردی.

Furniture Design

او همچنین محاسبه کرده است که شش میلیارد پالت چوبی در سرتاسر جهان در حال گردش است که بیشتر آنها از چوب ساخته شده‌اند. همواره یک درصد از این پالت‌ها به پایان عمر خود می‌رسند و یا از بین می‌روند. بر پایه این آمار و محاسبات، ایده طراح بهره‌گیری از پالت‌های چوبی بلا استفاده برای ساخت مبلمان چوبی بزرگ است. مصالحی که به گفته او به صورت طبیعی در عرصه جهانی چوب، تمام مواد مورد نیاز او را برای ساخت تامین می‌کند.

Furniture Design

  دونالد نورمن, ایجاد احساس خوب به واسطه دیزاین

درود، به وب‌نوشت من خوش آمدید. دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی(دیزاین) صنعتی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی هستم و در زمینه طراحی محصول و متمرکز بر فرنیچر دیزاین فعالیت می‌کنم. داده‌های رایانامه، شماره تماس و پیوندهای دیگر در اینجاست. همچنین انتشار و بازنشر محتواها و تصاویر آزاد است و از اینکه در انتهای نوشتاری که باز نشر می‌کنید به منابع اشاره شده از شما سپاسگزارم.

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023