مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز با الهام از تیپی

این مبلمان فضای باز با الهام از تیپی ((به انگلیسی: Tipi) نام نوعی کلبهٔ مخروطی شکل است که توسط سرخ‌پوستان آمریکا برای سکونت ساخته می‌شده‌است.) طراحی و ساخته شده است.

مبلمان فضای باز

مارکو لاویت طراح این نشیمن فضایی کلبه مانند خلق کرده است که احساس گشودگی، استقبال و راحتی را به کاربر در نگاه نخست منتقل می‌کند. این مبلمان توسط شرکت اتیمو با تخته‌های چوبی بلند سیبری لارسی یا آکویا یادآورد تیپی‌های مخروطی شکل تولید شده است.

مبلمان فضای باز

فضای داخلی توسط سازه و اتصالات فلزی نشیمنی بزرگ را در خود جای می‌دهد که با کوسن‌های نرم احاطه شده و همچنین برای استراحت و ایجاد فضای نیمه خصوصی می‌توان از پرده‌ای که به حلقه فلزی آویزان شده است بهره گرفت.

مبلمان فضای باز

  طراحی ویلا در جزایر مادیرا

درود، به وب‌نوشت من خوش آمدید. دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی(دیزاین) صنعتی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی هستم و در زمینه طراحی محصول و متمرکز بر فرنیچر دیزاین فعالیت می‌کنم. داده‌های رایانامه، شماره تماس و پیوندهای دیگر در اینجاست. همچنین انتشار و بازنشر محتواها و تصاویر آزاد است و از اینکه در انتهای نوشتاری که باز نشر می‌کنید به منابع اشاره شده از شما سپاسگزارم.

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023