طراحی مبلمان اداری

مجموعه مبلمان روشنایی باران

مجموعه مبلمان روشنایی باران

طراحی با کیفیت عناصر مجسمه سازی، بیانگر دیدگاه دیزاین جسورانه، زیبایی شناختی و در عین حال کاربردی است.این مجموعه شامل دو خانواده کاملا مجزا برای سالن و پلت فرم در نظر گرفته شده است.
مجموعه سالن نقش بیانیه و استیتمنت مجموعه را ایفا می‌کند با مبلی که در کنار رویکرد‌های زیبایی شناسی حتی ارزش افزوده‌هایی مانند پریز برق و پورت یو اس بی در آن تعبیه شده است، با کاربردی برای فضاهای پذیرایی و یا استراحت مشتری.
در مقابل آن پلت فرم مناسب فضاها و پست‌های کاری است که به کاربر اجازه فعالیت‌های بیشتر را می‌دهد. این مجموعه بیشتر با هدف ایجاد فضاهای غیر رسمی کار، ساختار شکنی در پست‌های کاری، کافه، فضاهای گردهم‌آیی خلاق، محیط‌های کاری پذیرش و محیط‌های همکاری غیر رسمی خلق شده است.

Source: Dexigner

  بل دیزاین

درود، به وب‌نوشت من خوش آمدید. دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی(دیزاین) صنعتی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی هستم و در زمینه طراحی محصول و متمرکز بر فرنیچر دیزاین فعالیت می‌کنم. داده‌های رایانامه، شماره تماس و پیوندهای دیگر در اینجاست. همچنین انتشار و بازنشر محتواها و تصاویر آزاد است و از اینکه در انتهای نوشتاری که باز نشر می‌کنید به منابع اشاره شده از شما سپاسگزارم.

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023