طراحی میز

میزی با طعم اسپیت فایر

طراحی بریتانیایی این میز الهامی است از اسپیت فایر* جنگ جهانی دوم، ساختار مکانیکی‌وار آلومینیومی. سازه ای سبک اما مستحکم، نوارهایی در طول میز که با سطحی از شیشه پوشیده شده است. از دیدگاه مفهومی همنشینی “احساس قدرت” و “ظرافت” در یک محصول تداعی کننده اسپیت فایر به شیوه ای نوین است.


*اسپیت‌فایر نام یکی از جنگنده‌های مهم در جریان جنگ جهانی دوم و نبرد بریتانیا است. این هواپیما را نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا و چند کشور دیگر از نیروهای متفقین در تمام عرصه‌های جنگ جهانی دوم به‌کار بردند. این هواپیما در جنگ رقیب اصلی مسرشمیت آلمانی‌ها بود.

Source: Dexigner

  مجموعه مبلمان روشنایی باران

درود، به وب‌نوشت من خوش آمدید. دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی(دیزاین) صنعتی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی هستم و در زمینه طراحی محصول و متمرکز بر فرنیچر دیزاین فعالیت می‌کنم. داده‌های رایانامه، شماره تماس و پیوندهای دیگر در اینجاست. همچنین انتشار و بازنشر محتواها و تصاویر آزاد است و از اینکه در انتهای نوشتاری که باز نشر می‌کنید به منابع اشاره شده از شما سپاسگزارم.

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023