مبل نه نفره راحتی

اصول و روش‌های چیدمان مبل نه نفره راحتی; استیل و نیمه استیل

اصول و روش‌های چیدمان مبل نه نفره راحتی; استیل و نیمه استیل

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که عموما مهمان های زیادی به خانه تان رفت و آمد می کنند، احتمالا در بسیاری از مواقع با کمبود جایی برای نشستن مهمان ها مواجه می شوید و در نتیجه، اگر فضای کافی برای قرار دادن یک دست مبلمان ۹ نفره را داشته باشید، انتخاب اولتان خواهد بود. از سویی استفاده از مبلمان ۹ نفره به شما اجازه می دهد به جای خرید دو دست مبلمان برای فضای خود، بتوانید از یک دست مبلمان در تعداد بالا استفاده کنید. اما خرید مبلمان ۹ نفره اولین و آسان ترین قدم است چراکه چیدمان صحیح مبل ۹ نفره، به اندازه خرید آن آسان نخواهد بود. حال اگر مبلمان نه نفره را برای فضای منزل خود انتخاب کرده اید، با ما همراه باشید تا انواع روش های چیدمان مبل نه نفره را بررسی کنیم.

مبل نه نفره راحتی
مبل ال ۹ نفره

چیدمان مبلمان ال ۹ نفره

راحت ترین شکل مبلمان ۹ نفره راحتی، شکل ال مانند آن است. این مدل از مبل راحتی ال به راحتی می تواند برای نشستن ۹ نفر و البته خواب راحت ۳ نفر مناسب باشد.
البته چیدمان مبل ال نه نفره را قاعدتا نمی توانید به شکل های مختلف اجرا کنید و ناچارید شکل ال مانند آن را حفظ کنید. نکته حائز اهمیت در مورد این مدل از مبلمان ۹ نفره آن است که اگر نیاز به استفاده از این تعداد مبلمان برای فضای نسبتا کوچک تری دارید، انتخاب مبلمان ال بهترین گزینه است چراکه نسبت به مدل های دیگر فضای کمتر و البته منظم تری را اشغال می کند.
البته برخی از مبل های ال شکل، قابلیت جدا سازی دارند و می توانید آن را تبدیل به چند بخش کرده و در نقاط مختلف خانه از آن استفاده کنید. باید بدانید جداسازی قطعات مبلمان ال برای فضاهای کوچک توصیه نمی شود و اگر احساس کردید پس از چیدمان مبل هایتان به صورت جداگانه، فضای در دسترس خانه تان کم شده است، می توانید آن را به شکل ال مانند آن بازگردانید.
انتخاب یک مبلمان ال ۷ نفره همراه با دو مبل راحتی یک نفره یا پاف های کوچک نیز می تواند ترکیب مناسبی برای یک خانه مدرن باشد. باید دقت داشته باشید در چنین شرایطی، تعداد افرادی که می توانند روی مبل های شما بخوابند به دو نفر تقلیل پیدا می کند.

  بل دیزاین

چیدمان مبلمان ۹ نفره راحتی مدرن

اگر بخواهید چیدمان مبل نه نفره خود را به شکل کلاسیک یک مبل سه نفره و ۶ مبل یک نفره انتخاب نکنید، راه های بسیاری برای انتخاب مبل ها و البته چیدمان آن ها وجود دارد.

مبل نه نفره راحتی
ترکیب مبل و نیمکت

ترکیب مبل سه نفره، یک نفره و نیمکت

به طور مثال می توانید از یک مبل ۳ نفره، سه مبل یک نفره و یک نیمکت که مناسب نشستن سه نفر دیگر است انتخاب کنید و همه ی مبل ها را به دور میز جلومبلی بزرگ بچینید. این مدل چیدمان برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی مناسب بوده و مهمان های شما به راحتی می توانند با یکدیگر معاشرت داشته باشند.
البته باید دقت کنید در حالتی که ست ۹ نفره خود را به صورت فوق انتخاب می کنید، فضای مناسب برای خوابیدن مهمان هایتان کمتر از مدل ال ۹ نفره خواهد بود.

مبل نه نفره راحتی
ترکیب مبل سه نفره، تک نفره و پاف

ترکیب مبل سه نفره، یک نفره و پاف

اگر فضای شما به نحوی است که چیدن یک دست مبلمان ۹ نفره می تواند بسیار دست و پا گیر باشد و با این حال به این تعداد مبل نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب ترکیب یک مبل سه نفره، سه مبل تک نفره و سه عدد پاف کوچک است.
این ترکیب به شما کمک می کند در زمان هایی که به تمام مبل ها نیاز ندارید بتوانید پاف ها در نقطه از خانه مانند زیر میز قرار دهید و فضای در دسترس خود را بزرگتر کنید.
در هنگام انتخاب این ترکیب از مبلمان ۹ نفره، خرید میز بزرگ جلومبلی پیشنهاد نمی شود و میزهای عسلی کوچک برای چنین چیدمانی کاربردی تر هستند.
انتخاب ترکیبی از یک کاناپه سه نفره، دو نفره، یک نفره و پاف به شما اجازه می دهد بتوانید ست مبلمان خود را به صورت قرینه بچینید.

مبل نه نفره راحتی
مبل نیمه استیل

مبلمان ۹ نفره و نیمه استیل

اگر از جمله افرادی هستید که خانه ای بسیار بزرگ دارید و سبک زندگی تان به استفاده از مبل های راحتی نمی خورد، انتخاب مبلمان ۹ نفره استیل یا نیمه استیل برای فضای خانه شما مناسب خواهد بود.
این سبک از مبلمان برای خانه های نسبتا کوچک مناسب نبوده و عموما برای اتاق پذیرایی های دل باز و بزرگ پیشنهاد می شود.
اگر با وجود آنکه فضایی بزرگ در اختیار دارید و سبک چیدمان منزل شما کلاسیک است، درباره خرید یک دست مبلمان ۹ نفره تمام استیل شک دارید، انتخاب یک دست مبلمان ۹ نفره نیمه استیل می تواند برای شما مناسب باشد.
این سبک از مبلمان به اندازه مبل های راحتی، نشیمن مناسبی ندارند اما قطعا برای استفاده طولانی مدت از مدل استیل راحت تر خواهند بود.
سبک نیمه استیل همانند سبک راحتی مبلمان ۹ نفره می تواند در ترکیبی از مبلمان سه نفره همراه با نیمکت و مبل یک نفره یا دو مبل سه نفره و مبل های تک نفره انتخاب و چیده شود. این سبک مبلمان عموما برای پر کردن فضا مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است هنگام خرید ست مبلمان ۹ نفره نیمه استیل، یک میز جلومبلی بزرگ نیز خریداری کنید.

مبل نه نفره راحتی
مبل نه نفره تمام استیل

مبلمان ۹ نفره استیل

مبلمان ۹ نفره استیل فقط برای فضاهای بسیار بزرگ و مجلل پیشنهاد می شود و اگر مطمئن نیستید که فضای شما برای مبلمان ۹ نفره استیل کافی باشد، شاید لازم باشد در انتخاب خود تجدید نظر کنید.
مبل های استیل نیاز به فضای وسیعی دارند و شما نمی توانید هر مبل استیل را در فاصله کمتر از ۱۰ سانتی متری مبل دیگر قرار دهید. به همین دلیل انتخاب مبلمان ۹ نفره استیل شما را از خرید چند دست مبلمان برای فضای وسیع اتاق پذیرایی تان بی نیاز خواهد کرد و با استفاده از آن می توانید یک اتاق پذیرایی بسیار بزرگ را بچینید.
در هنگام چیدمان مبل ۹ نفره، اصلی ترین مشخصه آن است که می خواهید فضای اتاق را گرم و صمیمی نشان دهید یا بیشتر به تمرکز روی ناحیه ای مانند میز تلویزیون علاقه دارید؟ برای آنکه فضایی مناسب مهمانی های صمیمی داشته باشید، مبل هایی که می توانند در کنار یکدیگر و به صورت دایره ای شکل چیده شوند برای شما مناسب تر خواهند بود.منابع: khooger.news

  طراحی صندلی مشهور وِرمِلا; رشته‌ نخی سرخ رنگ

استودیو دیزاین عباسی; نواندیشی، نوآفرینی و نوآوری به‌واسطه دانش طراحی، زیبایی‌شناختی و ساخت دقیق برای مبلمان شهری، اداری، فضای باز و خانه است. خرید از فروشگاه آنلاین

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023