طراحی مبل

طراحی مبل برگرفته از سنگریزه‌ها

طراحی مبل برگرفته و الهامی از سنگ‌ریزه‌هایی که در طبیعت یافت می‌شوند.

این مبل (Sofa) نشیمنی مدرن، ساده در فرم و گشتالت، مینیمالیست از بایو دیزاین (Bau Design) که در حقیقت یک استودیو دیزاین دانمارکی است و توسط معمارِ اسپانیایی سانتیاگو باوتیستا پایه‌گذاری شد، دیزاین و خلق شده است.

طراحی مبل

دیزاینر بیانیه خود را درباره طراحی این محصول بدین گون شرح می‌دهد “در طبیعت در یافتن نشیمن، گاه روی توده‌ای از سنگ‌ها می‌نشینیم، این شاید بهترین نقطه‌ای از طبیعت است که یافته‌ایم و به یکباره قطعه‌ای از این سنگ‌ها میزی می‌شود، گوشه‌ای از دیگری صندلی، و بخشی تکیه‌گاهِ دست‌ها، با این نگرش من قصد داشتم مبلی بسیار باز و نامحدود خلق کنم که کاربر به روشی دیگر برای بهره بردن از آن دعوت شده باشد.”

طراحی مبل

این مبلمان برای بولیا (Bolia) به عنوان تولید کننده دیزاین و دراروپا تولید شده، نامتقارن، کمینه‌گرا و گشتالتی آلی از طبیعت که با پایه‌های استیل و کوسن‌های ساده ترکیب شده است.

طراحی مبل

منابع:
www.dailyarchitecture.net

  مردم‌ نگاری به کمک دیزاین می‌آید!

درود، به وب‌نوشت من خوش آمدید. دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی(دیزاین) صنعتی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی هستم و در زمینه طراحی محصول و متمرکز بر فرنیچر دیزاین فعالیت می‌کنم. داده‌های رایانامه، شماره تماس و پیوندهای دیگر در اینجاست. همچنین انتشار و بازنشر محتواها و تصاویر آزاد است و از اینکه در انتهای نوشتاری که باز نشر می‌کنید به منابع اشاره شده از شما سپاسگزارم.

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023