طراحی مبلمان

طراحی مبلمان مگیس مرسوم به ‘چمدان’

طراحی مبلمان مگیس مرسوم به ‘چمدان’

«چمدان» نیز که در سال 2003 از سوی شرکت مَگیس به تولید می‌رسد، یک محصولِ کاربردی و همچنین ظریف و مهندسی است. مَگیس، یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ایتالیایی است که در زمینه‌ی تولید محصولات و مبلمان از مواد پلاستیک با کیفیت عالی تخصص ویژه دارد و تقریباً از هر طراحِ برجسته‌ی معاصر، اثری را تولید و عرضه کرده است.

طراحی مبلمان

پروژه‌ی چمدان نیز تجربه‌ی بسیار موفقی است؛ محفظه‌ای مکعب-مستطیل‌شکل برای نگهداری و ذخیره‌سازی پرونده‌ها و مدارک که همراه با یک دستگیره، همانند چمدان قابلیت جابجایی دارد و با یک درب که به شکل مایل از بالا گشوده می‌شود، دسترسی به اسناد را در کتابخانه و محیط کار آسان می‌سازد.

هدفِ این محصول سه چیز است: نگاهداری، دسترسی و طبقه‌بندی، آن هم به شیوه‌ای بصری به کمکِ رنگ‌های گوناگون. برچسبی نیز که به دسته‌ی چمدان آویخته است، محتوای آن را به کاربر گوشزد می‌کند.

طراحی مبلمان

طراحی مبلمان

طراحی مبلمان

طراحی مبلمان

پژوهش و برگردان: ایمان آزادگان
Valise Filing System, Designed by Ronan & Erwan Bouroullec, Manufactured by Magis, Italy, 2003.

  بل دیزاین

کارشناس ارشد طراحی صنعتی و پژوهشگر طراحی مبلمان. (*تمامی حقوق این نوشتار برای ایمان آزادگان در استودیو دیزاین عباسی محفوظ و باز نشر آن با ذکر منبع و لینک آزاد است.)

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023