طراحی پاییزی آشپزخانه

طراحی پاییزی آشپزخانه با ترکیب کم‌نظیری از رنگ ها

پاییز امسال، آشپزخانه خود را به رنگ و روی پادشاه فصل ها در آورید. آنچه در ادامه می‌بینید جدید ترین مجموعه رنگ ها و ترکیب ها است که توجه به آنها در طراحی پاییزی آشپزخانه، جلوه بدیع و درخشانی پدید می آورد.

طراحی پاییزی آشپزخانه

با گذر از تابستان و آغاز پاییز، طراحی داخلی به نام جوآنا گینز (Joanna Gaines) چهار رنگ منتخب خود را برای استفاده در آشپزخانه معرفی می کند تا مکانی دنج و راحت برای پخت و پز، غذا خوردن و خاطره سازی داشته باشیم. او می گوید: «آشپزخانه یعنی قلب خانه و به همین خاطر یکی از مکان های مورد علاقه ام برای طراحی است و امسال بیش از هر زمان دیگری به طراحی آشپزخانه ای توجه کرده ام که مورد پسند خانواده ها باشد. وقتی آشپزخانه حال و هوایی صمیمی و راحت داشته باشد، خاطرات زیبا (و غذاهای خوشمزه) فراوانی در آنجا خلق می شود».

طراحی پاییزی آشپزخانه
طراحی پاییزی آشپزخانه- سفید و کرم می تواند پس زمینه هر نوع سبکی باشد.

آشپزخانه سفید و کرم

سفید و کرم تلفیقی پر کاربرد است که می تواند پس زمینه هر نوع سبک طراحی اعم از مدرن، صنعتی و سنتی باشد. گرچه رنگ کرم سنتی تر است ولی در کنار اجزایی مدرن نظیر کاشی، سبک دلخواه تان را می سازد.

طراحی پاییزی آشپزخانه
طراحی پاییزی آشپزخانه- تلفیقی از رنگ های چشمگیر مانند آبی تیره و سفید در سبک های طراحی بیشتر انتخاب می شوند.

طراحی پاییزی آشپزخانه با آبی تیره و سفید

رنگی تیره و چشمگیر، مکمل خوبی برای رنگ سفید است. تلفیقی از رنگ های چشمگیر مانند آبی تیره و سفید در سبک های طراحی بیشتر انتخاب می شوند و مدرن تر هستند و راهی عالی برای نشان دادن حال و هوایی پاییزی است.

طراحی پاییزی آشپزخانه
طراحی پاییزی آشپزخانه- برای زیبا کردن رنگ های خنثی، از وسایل و قالی های رنگارنگ و شگفت انگیز استفاده کنید.

آشپزخانه خاکستری و سفید

این ترکیب رنگ در سبک های سنتی بیش تر به کار می رود. هرچند می توان از این رنگ های خنثی به تنهایی نیز استفاده کرد اما بهتر است آنها را با رنگی دیگر ترکیب کرد. برای زیبا کردن رنگ های خنثی، از وسایل و قالی های رنگارنگ و شگفت انگیز استفاده کنید و رنگ ها و ترکیبات بیشتری به کار ببرید.

  پلان دایره و معماری مدرسه ایوانه
طراحی پاییزی آشپزخانه
طراحی پاییزی آشپزخانه- آبی یا سبز روشن و سفید فضایی لطیف و کلاسیک می سازد.

طراحی پاییزی آشپزخانه با آبی یا سبز روشن و سفید

ترکیب هایی که برای سبک های مدرن و سنتی کاربرد بسیاری دارد عبارت است از: آبی یا سبز روشن و سفید که می تواند فضایی لطیف و کلاسیک بسازد.

منابع: apartmenttherapy
khooger.news

استودیو دیزاین عباسی; نواندیشی، نوآفرینی و نوآوری به‌واسطه دانش طراحی، زیبایی‌شناختی و ساخت دقیق برای مبلمان شهری، اداری، فضای باز و خانه است. خرید از فروشگاه آنلاین

انتشار دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

جشنواره مبلمان شهری طراحی محصول (کنترل تردد) خانه‌ای با شیروانی قرمز طراحی و ساخت مبلمان کتابهایی با موضوع اقتصاد رفتاری راه هنرمند، بازیابی خلاقیت معرفی کتاب، دیزاین بریف نرم افزار طراحی صنعتی ایده‌پردازی یک محصول
طراحی و ساخت مبلمان ابزارهای اسکچینگ
محتوای جدید را به من خبر بده رد
© Mahmoud Abbasi 2023